Grønn næringsrik smoothie- WOW!

OmHnwFwSRgWPnqXkoq5rKg

Denne grønne næringsrike, nydelige og sunne smoothien har jeg virkelig fått dilla på!

Og dere? Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle få! Kroppen min rett og slett roper etter den flere ganger daglig- og jeg digger det!

Grønn, næringsrik smoothie som booster kroppen og dagen min! YAY!

Her er ingredienslista og du bestemmer selv hvor mye du vil ha av hver:

Grønnkål

Spinat

Agurk

Avokado

Bringebær

Stangselleri

(noen ganger blomkål og brokkoli)

1-2 eggeplommer

Safta av 1 sitron

Frisk ingefær

Noen chiliflak

Vann

Og tha´secret ingredients: Prebiotika som er mat til de gode bakteriene i tarmen vår- på den måten kan de gode tarmbakteriene våre vokse og formere seg og vi vil kunne få det (mye) bedre. Sliter du med oppblåst mage, mage i ulage osv? Dette kan hjelpe!

Få tilbud på prebiotika her. Dette er et smaks- og luktfritt pulver som er helt genialt å ha i smoothie, supper, på grøten, m. mer.

Rett i blenderen og voilá!

Server til venner og bekjente- og nyt! Og ja, den smaker SUNT ❤ !

Kommenter gjerne om du har noe på hjertet <3

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..